.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدر قهرمان 66 کیلویی کشتی جهان:
مدال طلای پسرم را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم
صادق تقوی پدر قهرمان کشتی‌گیر وزن 66 کیلویی با بیان این مطلب که در هفته دفاع مقدس کسب این افتخار را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم، افزود: امنیت و آرامش و عزت ایران اسلامی و فضایی را که موجب کسب افتخار برای فرزندم بوده است را مرهون شهیدان سرافراز هستیم.
مدال طلای پسرم را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم

صادق تقوی، پدر قهرمان 66 کیلویی کشتی جهان گفت: مدال طلای مهدی تقوی را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهدی تقوی قهرمان طلایی 66 کیلوگرم مسابقات جهانی استانبول ترکیه شامگاه پنجشنبه در میان استقبال پرشور سوادکوهی‌های علاقمند به کشتی به سوادکوه بازگشت.

عزیز باقری فرماندار سوادکوه در جمع استقبال‌کنندگان از مهدی تقوی در سالن شهیدان رضایی پل سفید با اشاره به اینکه کسب طلای مهدی تقوی افتخار ارزشمند و به یاد ماندنی برای ماست، گفت: کشتی‌های به یادماندنی تقوی در این مسابقات موجب کسب موفقیت تیم ملی کشتی در این دوره از مسابقات شد.

فرماندار سوادکوه افزود: همه ورزشکاران باید با الگوبرداری از امام‌علی (ع) در میادین ورزشی آماده شوند و برای کسب موفقیت ملی تلاش کنند.

در ادامه این مراسم صادق تقوی پدر قهرمان کشتی‌گیر وزن 66 کیلویی در این مراسم با بیان این مطلب که در هفته دفاع مقدس کسب این افتخار را تقدیم شهیدان دفاع مقدس می‌کنم، افزود: امنیت و آرامش و عزت ایران اسلامی و فضایی را که موجب کسب افتخار برای فرزندم بوده است را مرهون شهیدان سرافراز هستیم.

مهدی تقوی قهرمان طلایی وزن 66 کیلوگرم در مسابقات جهانی ترکیه با اشاره به این مطلب که در این مسابقات با حریفان قدرتمندی روبرو شده بودم، گفت: کسب سهمیه المپیک در نتیجه تلاش و پشتکار چند ساله بوجود آمده است.

تقوی با تقدیر از استقبال مردم سوادکوه و مازندران، گفت: امیدوارم در المپیک بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

خردمند حیدری قهرمان دوی نیمه ماراتن جهان نیز در اقدامی جالب مسیر پنج کیلومتری استقبال را با پرچم جمهوری اسلامی طی کرد و هدف از این کار را تقدیر از کسب عنوان پرافتخار قهرمانی جهان ذکر کرد.
1359


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.